Omdømmepop i media

Popquiz: Hvor lang tid det fra man lanserer en ny sjanger til navnet dukker opp i mediene? Svar: Cirka to uker. 1. februar lanserte jeg begrepet omdømmepop på bloggen, 14. februar skrev Aften om sjangeren – og låta jeg trakk fram her.

Bonus 1: Ny omdømmepop

Bonus 2: Enda mer omdømmepop omdømmerap.

15. februar skriver Aften igjen om omdømmepop, men uten å nevne sjangernavnet: «Ved hjelp av offentlig pengestøtte, skal en effektspekket rapvideoen (sic!) løfte Grourddalens omdømme.»

Det er snakk om den Egil Pedersen-regisserte musikkvideoen «Busstopp», med Romsås-rapperne Chris Baco og T-Tune.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggere like this: