Ny omdømmepop i Firda og fra Skatteetaten

Jeg har ennå ikke sett Ylvis’ «The Fox»-video, men jeg har derimot sett og hørt «ordførarar og næringssjefar rista laus» i Firda. Nå kan du gjøre det samme, hvis du klikker deg inn her.

Du kan også høre Skatteetatens forsøk innen omdømmepop, som jeg tror har fått den pirrende tittelen «Et offentlig nettsted». Forvent ingen ny «The Fox».

Bonus: Diktatoromdømmepop fra Turkmenistan og Uganda.

Mer omdømmepop her, her, herherherherher og her.

TheFox

Bonus: Turkmenistans president.

Superbonus: Idi Amin spiller trekkspill. Legg merke til den klamme og anstrengte dansingen til gjestene.

Superduperbonus: Litt så-ødeleggende-for-omdømmet-at-jeg-stenger-youtubetilgangen-karaoke fra Tadsjikistan.

3 kommentar

  1. Total skivebom (for en gangs skyld) når du mer enn antyder at Skatteetaten står bak «Et offentlig nettsted».

    Sangen – med bevisst teit tittel – var noe dill jeg selv smurte sammen og spilte inn i hjemmestudio, som en hilsen til flinke venner i nettredaksjonen i skatteetaten.no, som vinner pris etter pris. Og til andre webarbeidere. Som de lenket til i betabloggen sin.

    Skatteetaten har er utmerket omdømme, ikke minst nettsidene, uten behov for omdømmepop. 🙂

    Henrik W

    • Hehe, jeg hadde vel mine mistanker om at dette ikke var helt offisielt, men «never check a good story», sier nå jeg. Her er kilden min:

      • Én ting er å bli gruppert sammen med Idi Amin og Turkmenistans president. Men at én av stemmene mine høres ut som Dan Børge… Her må noen hver skjerpe seg! 🙂

Legg igjen en kommentar

