Jeg besøkte Furuset bibliotek

Onsdag 2. mars fikk Linn Strømsborg, Tom Egeland og jeg æren av å delta på det aller første litterære arrangementet på det nye og flotte Furuset bibliotek og aktivitetshus.

Akers Avis Groruddalen har skrevet følgende reportasje, og det var jo ekstra stas å få gjøre dette på mitt barndoms bibliotek.

furuset

For Furuset senter er ansvarlig for kjernen i min dannelse:

Det var her jeg lærte å spille Beethovens klaversonater, det var her jeg fant ZZ Tops Degüello på kassett og det var på biblioteket jeg leste alle Robin Hood-bøkene jeg kom over – og det var sikkert derfor jeg måtte få meg stadig sterkere briller hos optikeren på senteret også.

 

Legg igjen en kommentar

