Mitt første julehefte

Jeg bidrar i mitt aller første julehefte, Gyldendals nyskapning Julefortellinger, der jeg har laget den seks sider lange tegneserien «Juleheftenes historie» i samarbeid med Tore Strand Olsen.

Jepp, dette er nærmest et bonuskapittel til boka vår, Tegneserienes historie.

Audun Vinger og Harald Fougner har vært redaktører, og hanket inn bidragsytere som Tor Åge Bringsværd, Lars Mytting, Cecilie Enger, Heidi Linde, Johan Harstad, Sturla Haugsgjerd, Chirag Patel fra Karpe Diem og Lars Lillo-Stenberg fra deLillos.

Jeg tror ikke du finner heftet i butikkenes sjokkselgere med julehefter, det er nok lurere å spørre i en bokhandel eller bestille på nettet.

Les omtaler hos NRK, Dagbladet og D2.

2 kommentar

  1. […] Og ikke glem «bonuskapittelet» i årets Julefortellinger-julehefte. […]

  2. […] i denne tomme Dagsavisen-anmeldelsen av Gyldendal-juleheftet Julefortellinger, der jeg bidrar med en spinoff fra Tegneserienes […]

Legg igjen en kommentar

